Hvad skal man gøre hvis man skal rette en godkendt udgiftsrapport?

  • Opdateret

 

Der kan opstå et tilfælde hvor du har oprettet end udgiftsrapport som er blevet godkendt, men senere skal rette informationer i udgiftsrapporten. For at fortage ændringer skal man lave en "Negativ" udgifts rapport. 

 

 

  1.  Gå til 'Udgiftsrapporter' under 'Mine udgifter'

 

  1. Vælg den udgiftsrapport du vil rette i

  1. Gå til dine kvitteringer få at få hentet dem
    • Hvis du har allerede de relevante kvitteringer, kan du gå frem til punkt 5

  1. Download kvitteringen og luk for vinduet

 

 

  1.  Derefter skal du kopier den udgiftsrapport du vil gerne rette i

 

  1. Vælg 'Flyt alle datoer frem med' og tryk på 'Kopier og åbn'

 

  1. Tryk på 'Rediger'. Derefter tryk på 'Udgiftsrapporthoved'

  1. Under formål giv den nye udgiftsrapport et navn som viser at det er en udgiftsrapport som er lavet til at rette en fejl
    • I dette eksempel vil overskriften være "Udgifter til Social arangement den 27/09 (Rettelse)"

 

  1. Tryk på datoen under "Udgifter" for at åbne detaljeret oversigt over udgiften du skal rette

 

  1. I udgiftsrapporten ret 'Transaktionsbeløb' til negativ værdi og vedhæft kvitteringen

  1. Derefter tryk på '+ Ny udgift'

 

  1. Udfyld nu den nye udgift med de korrekte oplysninger og vedhæft den originale kvittering. Derefter kan du sende den rettet udgiftsrapport ind
    • I dette eksempel, blev der rettet projekt ID fra 20718-01 til 20718-16
    • Hvis du ikke kan få lov til at vedhæfte kvittering, skal du blot trykke på "Gem". Du vil modtage en fejl besked, som beder dig om at vedhæfte en kvittering (Den grønne pil i billedet)

 

Du har nu rettet din udgiftsrapport med de korrekte oplysninger. 

For at undgå forvirrering over en udgiftsrapport på 0 kr, så anbefaler vi at du tager fat i din leder, og skriver at den nye udgiftsrapport er lavet for at rette informationen i udgiftsrapporten.

Har du spørgsmål?

Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her. 

Relateret til

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

0 kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.