Corporate Eurocard retningslinjer

  • Opdateret

Eurocard gives til medarbejdere, hvor det vurderes der er et behov. Kortet har til formål at lette medarbejderens arbejde i Røde Kors og i særdeleshed dennes rejseaktiviteter i forbindelse med Røde Kors’ hjælpearbejde.

Medarbejderens manager sender en mail til expenses@rodekors.dk, hvori det bekræftes at der er et behov for et Eurocard.

Kortet er personligt og det må under ingen omstændigheder overdrages til andre.

Kortet er et firmakreditkort og må derfor ikke bruges til private formål. Kortet må endvidere ikke bruges til følgende:

  • Hævning af kontanter
  • Betaling af løbende kontingenter og abonnementer
  • Rejsekort må ikke tilknyttes
  • Køb af flybilletter. Dette skal ske gennem Røde Kors’ samarbejdspartner Unitas Rejser.

Afregning skal ske løbende og senest en måned efter afholdt forbrug. Hvis fristen ikke overholdes og du ikke kan dokumentere eller redegøre for dit forbrug, kan kortet blive spærret og forbruget trækkes over din løn.

Du har som kortholder ansvar for at holde øje med ukendte træk på kortet, samt andre tegn på misbrug af dit kort. Sådanne tilfælde skal øjeblikkeligt anmeldes til Eurocard på telefon +45 3673 7139 alle hverdage mellem kl. 8:30 – 17:00. Ved bortkomst kan kortet spærres på telefon +45 7030 1201 døgnet rundt eller via Eurocard app’en.

 

Har du spørgsmål?

Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her. 

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

0 kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.