Returneret timesedler

  • Opdateret

Hvis du få en returneret timeseddel som er returneret, skal du gør noget ved den

 

  1. Gå til Kompas
  2. Ud på forsiden vil du havde linket som siger "Posten er returneret"

  1. Du kommer til et nyt vindue, hvor du skal trykke på selve ID'et. Læg mærke til at under "Emne feltet" står der "Posten er returneret" og under "Dokumenttype" står der "Timesedler"

  1. Dette kommer frem til den relevante timeseddel. Op i toppen, tryk på "Arbejdsgang", derefter tryk på "Mere" og "Arbejdsgangshistorik"

 

  1. Under "Sporingsdetaljeliste" kig efter "Afslag" i feltet "Handling". Læs hvad din leder har skrevet som en begrundelse for afslag på din timeseddel. 
    • I dette tilfælde timesedlen er blevet afslået på grund af forkert projekt nummer.  

 

  1. Gå tilbage ved at trykke på "X" i øverste højre hjørne

 

  1. Derefter, gå op i "arbejdsgang" og tryk på "tilbagekald"

  1. Efter et kort stykke tid (ca. 2 minutter), så vil din timeseddel stå som en klæde og du kan redigere i den, for at rette på fejlen

 

Har du spørgsmål?

Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her. 

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

0 kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.