Hvis du få en returneret timeseddel som er returneret, skal du gør noget ved den
- Gå til Kompas
- Ud på forsiden vil du havde linket som siger "Posten er returneret"
- Du kommer til et nyt vindue, hvor du skal trykke på selve ID'et. Læg mærke til at under "Emne feltet" står der "Posten er returneret" og under "Dokumenttype" står der "Timesedler"
- Dette kommer frem til den relevante timeseddel. Op i toppen, tryk på "Arbejdsgang", derefter tryk på "Mere" og "Arbejdsgangshistorik"
- Under "Sporingsdetaljeliste" kig efter "Afslag" i feltet "Handling". Læs hvad din leder har skrevet som en begrundelse for afslag på din timeseddel.
- I dette tilfælde timesedlen er blevet afslået på grund af forkert projekt nummer.
- Gå tilbage ved at trykke på "X" i øverste højre hjørne
- Derefter, gå op i "arbejdsgang" og tryk på "tilbagekald"
- Efter et kort stykke tid (ca. 2 minutter), så vil din timeseddel stå som en klæde og du kan redigere i den, for at rette på fejlen
- Du kan evt. følge denne vejledning fra punkt 8. og frem: Tidsregistrering i Kompas – Røde Kors Support (zendesk.com)
Har du spørgsmål?
Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.