Hvis du har registret din timeseddel forkert OG den er blevet godkendt af lederen, skal du lave en ny "negativ" timeseddel for at rette op på fejlen.
Vejledningen til hvordan du laver en timeseddel kan findes her: Tidsregistrering i Kompas – Røde Kors Support (zendesk.com)
- Gå til kompas
- Gå til Moduler → Projektstyring og regnskab → Timesedler → Mine timesedler
- I toppen af skærmen, tryk på "+ ny"
- Udfyld datoen for den uge du vil gerne rette timesedlen i
- For at rette på timer, så skal du udfylde "negativ" timeseddel på de relevante projekter du vil gerne rette.
- Når du er færdig, tryk på "Gem" i toppen af skærmen, derefter tryk på "Arbejdsgang" og "Send"
- I det nye vindue tryk på "Send"
Har du spørgsmål?
Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.