Smart receipt er en årlig gebyr på 150 kr. Du skal blot tilføje den til din udgiftsrapport som udgiftsart
24825-02
Kvittering er ikke længere nødvendigt på denne udgift.
- Lav din udgiftsrapport
- Vejledningen til hvordan du laver en udgiftsrapport med Eurocard transaktion kan findes
her: Udlæg for private udgifter – Røde Kors Support (zendesk.com)
- Vejledningen til hvordan du laver en udgiftsrapport med Eurocard transaktion kan findes
- I toppen af skærmen tryk på "Tilføj ikke-tilknyttede udgifter"
- På listen, vælg den relevante "Smart receipt" og tryk OK
- Udfyld "Projekt-ID" og "Aktivitetsnummer" (hvis relevant)
- Hvis du arbejder for internationalt projekt, udfyld "Donor cost classification"
- Indsend din udgiftsrapport
Har du spørgsmål?
Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her.
Kommentarer
0 kommentarer
Artiklen er lukket for kommentarer.