Hvad er en "Smart receipt"?

  • Opdateret

Smart receipt er en årlig gebyr på 150 kr. Du skal blot tilføje den til din udgiftsrapport som udgiftsart
24825-02

Kvittering er ikke længere nødvendigt på denne udgift.

  1. Lav din udgiftsrapport
  2. I toppen af skærmen tryk på "Tilføj ikke-tilknyttede udgifter"

 

  1. På listen, vælg den relevante "Smart receipt" og tryk OK

 

  1. Udfyld "Projekt-ID" og "Aktivitetsnummer" (hvis relevant)
    • Hvis du arbejder for internationalt projekt, udfyld "Donor cost classification"

 

  1. Indsend din udgiftsrapport

 

Har du spørgsmål?

Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her. 

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

0 kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.