Uddelegering af udgiftsstyring

  • Opdateret
  1. Gå til Kompas
  2. På den venstre side af skærmen, tryk på den nederste knap for at komme til moduler

mceclip1.png

  1. Under moduler gå til ”Udgiftsstyring

mceclip2.png

  1. Derefter vælg ”Mine udgifter” og tryk på ”Stedfortrædere for udgiftspost

mceclip3.png

  1. Dette vil åbne et nyt vindue. I toppen af skærmen tryk på ”+Ny

mceclip4.png

  1. I den nye linje tryk på den nedadgående pil under ”Stedfortræder

mceclip5.png

  1. I drop-down menuen tryk på ”Navn” og søg for den person du vil havde skal være en
    stedfortræder

mceclip6.png

  1. Skriv ind navnet du vil søge på og tryk på ”Anvend
    • Du kan også ændre søge funktionen fra ”begynder med” til ”indeholder for nemmere
      søgning

mceclip7.png

  1. Tryk på navnet for at gøre personen som en stedfortræder

mceclip8.png

  1. Fyld ud Startdato og Slutdato. Du kan enten skrive datoerne ind, eller ved at trykke på de små
    kalendere ved cellen

mceclip9.png

  1. Efter du har valgt start- og slutdato, tryk på ”Gem” i toppen af skærmen

mceclip10.png

  1. Nu kan din stedfortræder lave udgiftsrapport på din vegne. For at se hvordan man laver en
    udgiftsrapport som en stedfortræder, se følgende guide: Udgiftsstyring på andres vegne (PDF)

 

Har du spørgsmål?

Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her. 

Var denne artikel en hjælp?

0 ud af 0 fandt dette nyttigt

Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

Kommentarer

0 kommentarer

Artiklen er lukket for kommentarer.