Afregning af egne udlæg

  • Opdateret

Formålet med denne fælles retningslinje er at standardisere og informere om de gældende regler for alle typer udgifter i Røde Kors.

 

 

  1. Gå til Kompas

  2. I den venstre side af skærmen, tryk på den nederste knap for at åbne for moduler

mceclip0.png

 

  1. Gå til ”Udgiftsstyring” → ”Mine udgifter” → ”Udgiftsrapporter

mceclip1.png

  1. I det nye vindue tryk på ”+ Ny udgiftsrapport

mceclip2.png

  1. Skriv ”Formål” og derefter tryk ”OK

mceclip3.png

  1. Udfyld ”udgiftsart”, ”Transaktionsbeløb”, ”Projekt-ID” and ”Aktivitetsnummer” (hvis muligt)
  • Hvis du arbejder på et internationalt projekt, udfyld ”Donor Cost Classification"
  • Betalingsmetode skal altid være  "CASH"
    • I dette eksempel, har vi brugt udgiftsart 24613-01

    mceclip4.png

    1. Tryk på datoen

    mceclip5.png

    1. Du vil dermed komme til et vindue med mere detaljeret oversigt over din udgift(er). Du vil desuden få fejl beskeden ”Du mangler at vedlægge scan eller foto af kvittering for dit køb

    mceclip6.png

    1. Udfyld ”Flere oplysninger” og derefter tryk på ”Overfør og vedhæft ny kvittering

    mceclip7.png

    1. I det nye vindue, tryk på ”Gennemse” og valg den relevante kvittering fra dit skrivebord. Derefter tryk på ”Overfør

    mceclip8.png

    1. Tryk på ”Gem” i det øvre venstre hjørne. Derefter tryk på ”Arbejdsgang” og ”Send

    mceclip9.png

    1. I det nye vindue tryk på "Send"

    mceclip10.png

    1. Din kvittering vil nu være ”Til gennemsyn” og "Godkendelse" hos din leder

    mceclip11.png

     

    Har du spørgsmål?

    Spar tid ved at skrive til Røde Kors Support her. 

    Var denne artikel en hjælp?

    0 ud af 0 fandt dette nyttigt

    Har du flere spørgsmål? Indsend en anmodning

    Kommentarer

    0 kommentarer

    Artiklen er lukket for kommentarer.